Darmowa dostawa od 119,00 zł
Zapisz na liście zakupowej
Stwórz nową listę zakupową

Reklamacje i zwroty

Nie jesteś zadowolony z zamówienia? 
Spokojnie, możesz skorzystać z opcji reklamacji lub zwrotu!

 

Bardzo ważna jest dla nas wygoda, również wygoda zakupów. Zależy nam na Twojej satysfakcji, dlatego zapewniamy możliwość zwrotu zakupionego towaru aż do 45 dni od daty otrzymania, a także usprawniony proces reklamacji.

Prosimy: skontaktuj się z nami telefonicznie lub mejlowo przed złożeniem reklamacji lub dokonaniem zwrotu - nasi konsultanci są do Twojej dyspozycji.

 

Reklamacje

Max i Mrau gruntownie kontrolują wszystkie produkty w naszym sklepie. Jeśli jednak zdarzy się, że otrzymasz towar niepełnowartościowy, niezgodny z opisem lub inny niż zamawiałeś - nie ma problemu. Reklamację złożysz w kilku prostych krokach. 

 

Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem:

1. Zaloguj się na swoje konto na stronie www.maxandmrau.pl.

2. W zakładce "Twoje konto" wejdź w moduł "Reklamacje towarów", kliknij przycisk "Dodaj reklamację".

3. Postępuj zgodnie z instrukcjami: wybierz reklamowany towar, dokładnie opisz powód reklamacji i wybierz sposób dostarczenia.

4. Wydrukuj dokument reklamacji, podpisz go i spakuj razem z towarem. Oznacz przesyłkę wydrukowaną z systemu etykietą.

5. Reklamowany towar odeślij na adres naszego magazynu:

 

Max&Mrau

DTW LOGISTICS

Prologis Park Błonie

Budynek DC7

Kopytów 44e

05-870 Błonie 

 

O statusie zgłoszenia będziesz powiadamiany drogą mailową. Możesz na bieżąco sprawdzać status swojej reklamacji w sekcji "Reklamacje towarów" w panelu klienta. 

 

Jeśli nie masz konta w sklepie Max&Mrau:

1. Pobierz formularz reklamacji, wydrukuj go, wypełnij czytelnie i zapakuj wraz z towarem. 

Formularz reklamacji (Kliknij, aby pobrać)

2. Reklamowany towar odeślij na adres naszego magazynu:

 

Max&Mrau

DTW LOGISTICS

Prologis Park Błonie

Budynek DC6

Kopytów 44e

05-870 Błonie 

 

Reklamacja zostanie rozpatrzona niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni.

 

Zwroty towaru

Każdy czasem zmienia zdanie. Max i Mrau doskonale to rozumieją, dlatego w naszym sklepie możesz korzystać z prawa odstąpienia od umowy aż do 45 dni od momentu otrzymania przesyłki. Zwrócić można tylko towar w stanie nienaruszonym, bez śladów użytkowania. 

Zwrotu należności dokonujemy w ciągu 14 dni od otrzymania zwracanego towaru. Należność zostanie zwrócona przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jaki wybrałeś przy zamówieniu lub w inny wskazany sposób.

Zwrotu można dokonać w kilku prostych krokach.

 

Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem:

1. Zaloguj się na swoje konto na stronie www.maxandmrau.pl.

2. W zakładce "Twoje konto" wejdź w moduł "Zwroty towarów", kliknij przycisk "Dodaj zwrot".

3. Postępuj zgodnie z instrukcjami: wybierz towar do zwrotu, sposób dostarczenia i formę zwrotu należności.

4. Wydrukuj dokument odstąpienia od umowy, podpisz go i spakuj razem z towarem. Oznacz przesyłkę wydrukowaną z systemu etykietą.

5. Zwracany towar odeślij na adres naszego magazynu:

 

Max&Mrau

DTW LOGISTICS

Prologis Park Błonie

Budynek DC7

Kopytów 44e

05-870 Błonie 

 

O statusie zgłoszenia będziesz powiadamiany drogą mailową. Możesz na bieżąco sprawdzać status swojego zwrotu w sekcji "Zwroty towarów" w panelu klienta. 

 

Jeśli nie masz konta w sklepie Max & Mrau:

1. Pobierz formularz odstąpienia od umowy, wydrukuj go, wypełnij czytelnie i zapakuj wraz z towarem.

Formularz zwrotu (Kliknij aby pobrać)

2. Zwracany towar odeślij na adres naszego magazynu:

 

Max&Mrau

DTW LOGISTICS

Prologis Park Błonie

Budynek DC7

Kopytów 44e

05-870 Błonie 

 

Zwrot należności obejmuje wartość zwracanego towaru oraz kwoty przesyłki. Koszt przesyłki zwracanego towaru pokrywa klient.

 

W razie jakichkolwiek pytań na każdym etapie zwrotu lub reklamacji możesz na nasz liczyć. Zadzwoń na bezpłatną infolinię Max&Mrau: 800 333 200 (czynna w dni robocze w godz. 9-17) lub napisz do nas na adres: pomoc@maxandmrau.pl.

 

pixel