Reklamacje i zwroty

Nie jesteś zadowolony z zamówienia? Spokojnie.
Możesz skorzystać z opcji reklamacji lub zwrotu!
Wygoda jest dla nas bardzo ważna, również wygoda zakupów, dlatego zapewniamy sprawny proces reklamacji.Prosimy o kontakt telefoniczny lub e-mailowy przed złożeniem reklamacji lub dokonaniem zwrotu.
Max i Mrau gruntownie kontrolują wszystkie produkty, jakie znajdują się w naszym sklepie. Jeśli jednak zdarzy się, że otrzymasz towar niepełnowartościowy, niezgodny z opisem lub inny niż zamawiałeś - nie ma problemu. Reklamację złożysz w kilku prostych krokach.
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem:
1. Zaloguj się na swoje konto na stronie www.maxandmrau.pl.
2. W zakładce "Twoje konto" wejdź w moduł "Reklamacje towarów", klikając przycisk "Dodaj reklamację".
3. Postępuj zgodnie z instrukcjami: wybierz reklamowany towar, dokładnie opisz powód reklamacji i wybierz
sposób dostarczenia.
4. Wydrukuj dokument reklamacji, podpisz go i spakuj razem z towarem. Oznacz przesyłkę wydrukowaną
z systemu etykietą.
5. Reklamowany towar odeślij na adres naszego magazynu:
Max & Mrau
Magazyn Fera
ul. Magazynowa 7
Budynek DC5
55-040 Bielany Wrocławskie
O statusie zgłoszenia będziesz powiadamiany drogą e-mailową. Możesz na bieżąco sprawdzać status swojej reklamacji
w sekcji "Reklamacje towarów" w panelu klienta.
Jeśli nie masz konta w sklepie Max & Mrau:
1. Pobierz formularz reklamacji, wydrukuj go, wypełnij czytelnie i zapakuj wraz z towarem.
Formularz reklamacji (Kliknij, aby pobrać).
2. Reklamowany towar odeślij na adres naszego magazynu:
Max & Mrau
Magazyn Fera
ul. Magazynowa 7
Budynek DC5
55-040 Bielany Wrocławskie
Reklamacja zostanie rozpatrzona niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni.
Zwroty towaru
Każdy czasem zmienia zdanie. Max i Mrau doskonale to rozumieją, dlatego w naszym sklepie możesz korzystać z prawa odstąpienia od umowy aż do 45 dni od momentu otrzymania przesyłki. Zwrócić można tylko towar w stanie nienaruszonym, bez śladów użytkowania.
Zwrotu należności dokonujemy w ciągu 14 dni od otrzymania zwracanego towaru. Należność zostanie zwrócona przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jaki wybrałeś przy zamówieniu, lub w inny wskazany sposób. Zwrotu można dokonać w kilku prostych krokach.
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem:
1. Zaloguj się na swoje konto na stronie www.maxandmrau.pl.
2. W zakładce "Twoje konto" wejdź w moduł "Zwroty towarów", klikając przycisk "Dodaj zwrot".
3. Postępuj zgodnie z instrukcjami: wybierz towar do zwrotu, sposób dostarczenia i formę zwrotu należności.
4. Wydrukuj dokument odstąpienia od umowy, podpisz go i spakuj razem z towarem. Oznacz przesyłkę wydrukowaną z systemu etykietą.
5. Zwracany towar odeślij na adres naszego magazynu:
Max & Mrau
Magazyn Fera
ul. Magazynowa 7
Budynek DC5
55-040 Bielany Wrocławskie
O statusie zgłoszenia będziesz powiadamiany drogą e-mailową. Możesz na bieżąco sprawdzać status swojego zwrotu w sekcji "Zwroty towarów" w panelu klienta.
Jeśli nie masz konta w sklepie Max & Mrau:
1. Pobierz formularz odstąpienia od umowy, wydrukuj go, wypełnij czytelnie i zapakuj wraz z towarem.
Formularz zwrotu (Kliknij, aby pobrać).
2. Zwracany towar odeślij na adres naszego magazynu:
Max & Mrau
Magazyn Fera
ul. Magazynowa 7
Budynek DC5
55-040 Bielany Wrocławskie
Zwrot należności obejmuje wartość zwracanego towaru oraz kwoty przesyłki. Koszt przesyłki zwracanego towaru pokrywa klient.
W razie jakichkolwiek pytań na każdym etapie reklamacji możesz na nasz liczyć. Zadzwoń na bezpłatną infolinię
Max & Mrau: 800 333 200 (czynna w dni robocze w godz. 9-17) lub napisz do nas na adres: pomoc@maxandmrau.pl.