Reklamacje i zwroty.

Nie jesteś zadowolony z zamówienia? Spokojnie!
Możesz skorzystać z opcji reklamacji lub zwrotu

Dla Maxa i Mrau wygoda jest bardzo ważna, również wygoda zakupów, dlatego zapewniamy wygodny proces reklamacji.

Rekomendujemy kontakt telefoniczny lub mailowy przed złożeniem reklamacji - nasi konsultanci są do Twojej dyspozycji.

Wszystkie produkty w naszym sklepie są gruntownie kontrolowane przez Maxa. Jeśli jednak zdarzy się, że otrzymasz towar niepełnowartościowy, niezgodny z opisem lub inny niż zamawiałeś - nie ma kłopotu.

Reklamację złożysz w kilku prostych krokach.

Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem:
1. Zaloguj się na swoje konto na stronie www.maxandmrau.pl
2. W zakładce "Twoje konto" wejdź w moduł "Reklamacje towarów", klikając przycisk "Dodaj reklamację".
3. Postępuj zgodnie z instrukcjami - wybierz reklamowany towar, dokładnie opisz powód reklamacji i wybierz
sposób dostarczenia.
4. Wydrukuj dokument reklamacji, podpisz go i spakuj razem z towarem. Oznacz przesyłkę wydrukowaną
z systemu etykietą.
5. Reklamowany towar odeślij na adres naszego magazynu:

Max & Mrau

DTW LOGISTICS

Prologis Park Błonie

Budynek DC6

Kopytów 44e

05-870 Błonie 



O statusie zgłoszenia będziesz powiadamiany drogą mailową. Możesz na bieżąco sprawdzać status swojej reklamacji
w sekcji "Reklamacje towarów" w panelu klienta.


Jeśli nie masz konta w sklepie Max & Mrau:
1. Pobierz formularz reklamacji, wydrukuj go, wypełnij czytelnie i zapakuj wraz z towarem.
Formularz reklamacji (Kliknij aby pobrać)
2. Reklamowany towar odeślij na adres naszego magazynu:

Max & Mrau

DTW LOGISTICS

Prologis Park Błonie

Budynek DC6

Kopytów 44e

05-870 Błonie 



Reklamacja zostanie rozpatrzona niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni.

Zwroty towaru

Każdy czasem zmienia zdanie. Max i Mrau doskonale to rozumieją, dlatego w naszym sklepie możesz korzystać z prawa odstąpienia od umowy aż do 45 dni od momentu otrzymania przesyłki. Zwrócić można tylko towar w stanie nienaruszonym, bez śladów użytkowania.

Zwrotu należności dokonujemy w ciągu 14 dni od otrzymania zwracanego towaru. Należność zostanie zwrócona przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jaki wybrałeś przy zamówieniu lub w inny wskazany sposób.

Zwrotu można dokonać w kilku prostych krokach.

 

Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem:

1. Zaloguj się na swoje konto na stronie www.maxandmrau.pl

2. W zakładce "Twoje konto" wejdź w moduł "Zwroty towarów", klikając przycisk "Dodaj zwrot".

3. Postępuj zgodnie z instrukcjami - wybierz towar do zwrotu, sposób dostarczenia i formę zwrotu należności.

4. Wydrukuj dokument odstąpienia od umowy, podpisz go i spakuj razem z towarem. Oznacz przesyłkę wydrukowaną z systemu etykietą.

5. Zwracany towar odeślij na adres naszego magazynu:

 

Max & Mrau

DTW LOGISTICS

Prologis Park Błonie

Budynek DC6

Kopytów 44e

05-870 Błonie 

 

O statusie zgłoszenia będziesz powiadamiany drogą mailową. Możesz na bieżąco sprawdzać status swojego zwrotu w sekcji "Zwroty towarów" w panelu klienta.

 

Jeśli nie masz konta w sklepie Max & Mrau:

1. Pobierz formularz odstąpienia od umowy, wydrukuj go, wypełnij czytelnie i zapakuj wraz z towarem.

Formularz zwrotu (Kliknij aby pobrać)

2. Zwracany towar odeślij na adres naszego magazynu:

 

Max & Mrau

DTW LOGISTICS

Prologis Park Błonie

Budynek DC6

Kopytów 44e

05-870 Błonie 

 

Zwrot należności obejmuje wartość zwracanego towaru oraz kwoty przesyłki. Koszt przesyłki zwracanego towaru pokrywa klient.

 

W razie jakichkolwiek pytań, na każdym etapie reklamacji, możesz na nasz liczyć. Zadzwoń na bezpłatną infolinię
Max & Mrau: 800 333 200 (czynna w dni robocze od 9:00 do 17:00) lub napisz do nas na adres: pomoc@maxandmrau.pl
Informujemy, że korzystając z tej witryny zgadzasz sie na zapisywanie i przechowywanie plików cookie. Szczegółowe informacje o celu ich wykorzystania oraz określenia warunków ich przechowywania lub dostępu w Twojej przeglądarce znajdziesz w polityce plików cookies.
Rozumiem
pixel