Darmowa dostawa od 119,00 zł
Zapisz na liście zakupowej
Stwórz nową listę zakupową

Kariera

Aktualnie prowadzimy rekrutacje na stanowiska:

Kliknij w ofertę, aby wyświetlić szczegóły
Twój zakres obowiązków
  • Telefoniczna i mailowa obsługa klientów sklepu internetowego
  • Obsługa reklamacji i zwrotów produktów
  • Dbanie o utrzymywanie dobrych relacji z klientami
  • Opieka nad utrzymaniem wysokiego poziomu jakości na kontach portali sprzedażowych tj. Allegro, Amazon, Empik, Ceneo
  • Kontrola prawidłowej realizacji zamówień
  • Wprowadzanie do systemu oraz archiwizacja dokumentacji zakupowej
  • Wyjaśnianie z dostawcami rozbieżności w dostawach
  • Współpraca z magazynem
Nasze wymagania
  • Wykształcenie min. średnie
  • Minimum dobra znajomość języka polskiego
  • Doświadczenie w obsłudze klienta (mile widziane doświadczenie w pracy w sklepie internetowym)
  • Cechy takich jak: zaangażowanie i pracowitość oraz - komunikatywność i umiejętność współpracy w zespole oraz przyjazne usposobienie
  • Umiejętność samodyscypliny i organizacji czasu pracy
  • Podstawowa znajomość excela
  • Zaangażowanie i inicjatywa w proponowaniu nowych rozwiązań
  • Mile widziana znajomość języka angielskiego lub/i niemieckiego
Oferujemy
  • Umowę zlecenie
  • Możliwość pracy hybrydowej po okresie wdrożenia
  • Pracę w godzinach 7-15/9-17
  • Fantastyczną atmosferę współpracy w szybko rozwijającej się spółce
Benefity
Możliwość pracy zdalnej
Elastyczny czas pracy
Owoce
Spotkania integracyjne
Brak dress code'u
Kawa i herbata
Napoje

Zainteresowała Cię ta oferta?

Twój zakres obowiązków
  • Samodzielne opracowywanie analiz i raportów, na podstawie których Twoi współpracownicy będą podejmować trafne decyzje biznesowe
  • Analizowanie trendów rynkowych i zachowań klientów umożliwi Ci formułowanie konkretnych rekomendacji, które będą podstawą dla ważnych decyzji biznesowych
  • Standaryzacja i automatyzacja modeli analitycznych, tak abyś mógł dostarczać informacje zarządcze rzetelnie i efektywnie
  • Aktywne wsparcie pozostałych członków zespołu w pracach związanych z rozwojem e-commerce
Nasze wymagania
  • Wykształcenie wyzsze, preferowane kierunki: matematyka, ekonometria, analityka gospodarcza, informatyka ekonomiczna
  • Minimum 2-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
  •  Umiejętności analityczne (potrafisz wyciągać wnioski na podstawie dużej ilości danych)
  • Nie czekasz na zlecenie analizy – sam szukasz rozwiązań i trendów
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w tym biegła  MS Excel, doświadczenie w pracy z PowerQuery/PowerPivot lub VBA
  • Praktyczna znajomość języka SQL
  • Dodatkowy atut: doświadczenie w pracy z  programami statystycznymi i ekonometrycznymi, np. R, lub narzędzia typu BI, np. QlikView, PowerBI
  • Otwartość oraz umiejętności inicjowania zmian
  • Umiejętności komunikacji nie tylko z analitykami :)
  • Poczucie odpowiedzialności za powierzone tematy
Co możemy Ci zaoferować?
  • Rozwój poprzez pracę z narzędziami: bazy danych ( PostgreSQL), automatyzacja procesów z wykorzystaniem programu Excel (PowerQuery, VBA), uczestnictwo w budowaniu rozwiązań typu BI (Power BI).
  • Naukę poprzez uczestnictwo w: rozwoju procesów raportowania w Spółce, tworzeniu narzędzi IT wspierających analizy (we współpracy z Działem IT), projektach biznesowych realizowanych przez Twoich kolegów i koleżanki, tworzeniu sukcesu nowoczesnej spółki w rozwijającej się branży e-commerce, możliwość pracy hybrydowej
Benefity
Zniżki na firmowe produkty i usługi
Ubezpieczenie na życie
Dofinansowanie szkoleń i kursów
Ubezpieczenie lekowe (80% zniżki na leki na receptę)
Prywatna opieka medyczna
Dofinansowanie zajęć sportowych
Możliwość pracy zdalnej
Elastyczny czas pracy
Owoce
Spotkania integracyjne
Brak dress code'u
Kawa i herbata
Parking dla pracowników
Paczki świąteczne
Inicjatywy dobroczynne
Napoje

Zainteresowała Cię ta oferta?

Twój zakres obowiązków
  • Zarządzanie kanałami performance marketingu, takimi jak Google AdWords, Zakupy Google, retargeting, wyszukiwarki afiliacyjne i cenowe
  • Poszukiwanie nowych źródeł pozyskiwania użytkowników w kanałach płatnych
  • Monitorowanie wyników kampanii oraz ich optymalizacja
  • Współpraca z innymi działami firmy w zakresie realizacji strategii pozyskiwania ruchu na stronie oraz realizacji planów sprzedażowych
Nasze wymagania
  • Wykształcenie wyższe kierunkowe (marketing, e-marketing, e-commerce lub pokrewne)
  • Solidna znajomość performance marketingu i narzędzi jak Google Analytics, Facebook Ads, Google AdWords
  • Umiejętności analityczne
  • Zorientowanie na wyniki i skrupulatny styl pracy
  • Wysoki stopień odpowiedzialności i zaangażowania w powierzone obowiązki
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu średniozaawansowanym
  • Bardzo dobra znajomość pakietu Microsoft Office
Mile widziane
  • Znajomość SEO
Co możemy Ci zaoferować?
  • Umowę o pracę
  • Możliwość pracy hybrydowej
  • Fantastyczną atmosferę pracy w szybko rozwijającej się spółce
  • Jasno postawione cele
  • Możliwość rozwoju w nowoczesnym e-commerce
Benefity
Zniżki na firmowe produkty i usługi
Ubezpieczenie na życie
Dofinansowanie szkoleń i kursów
Ubezpieczenie lekowe (80% zniżki na leki na receptę)
Prywatna opieka medyczna
Dofinansowanie zajęć sportowych
Możliwość pracy zdalnej
Elastyczny czas pracy
Owoce
Spotkania integracyjne
Brak dress code'u
Kawa i herbata
Parking dla pracowników
Paczki świąteczne
Inicjatywy dobroczynne
Napoje

Zainteresowała Cię ta oferta?

Twój zakres obowiązków
  • Tworzenie modeli wyznaczających optymalną cenę dla produktu
  • Budowanie i utrzymywanie skryptów monitorujących ceny
  • Tworzenie benchmarków rynkowych
  • Rekomendowanie działań związanych z Polityką cenową
  • Rozwijanie raportowania dotyczącego cen i marży
  • Aktywne wsparcie pozostałych członków zespołu w pracach związanych z rozwojem e-commerce
Nasze wymagania
  • Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: matematyka, ekonometria, analityka gospodarcza, informatyka ekonomiczna
  • Minimum 2-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
  • Dobra znajomość R/Python
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w tym biegła MS Excel, doświadczenie w pracy z PowerQuery/PowerPivot lub VBA
  • Praktyczna znajomość języka SQL
  • Chęć tworzenia nowych rozwiązań a nie tylko powielania istniejących schematów
  • Poczucie odpowiedzialności za powierzone tematy
  • Zainteresowanie tematyką ecommerce oraz optymalizacji procesów
Co możemy Ci zaoferować?
  • Rozwój poprzez pracę z narzędziami: bazy danych (PostgreSQL), R/Python, automatyzacja procesów z wykorzystaniem programu Excel (PowerQuery, VBA), uczestnictwo w budowaniu rozwiązań typu BI (Power BI).
  • Naukę poprzez uczestnictwo w: rozwoju procesów raportowania w Spółce, tworzeniu narzędzi IT wspierających analizy (we współpracy z Działem IT), projektach biznesowych realizowanych przez Twoich kolegów i koleżanki, tworzeniu sukcesu nowoczesnej spółki w rozwijającej się branży e-commerce, możliwość pracy hybrydowej
Benefity
Zniżki na firmowe produkty i usługi
Ubezpieczenie na życie
Dofinansowanie szkoleń i kursów
Ubezpieczenie lekowe (80% zniżki na leki na receptę)
Prywatna opieka medyczna
Dofinansowanie zajęć sportowych
Możliwość pracy zdalnej
Elastyczny czas pracy
Owoce
Spotkania integracyjne
Brak dress code'u
Kawa i herbata
Parking dla pracowników
Paczki świąteczne
Inicjatywy dobroczynne
Napoje

Zainteresowała Cię ta oferta?

Max & Mrau to platforma sprzedażowa dla opiekunów zwierząt domowych. Sklep internetowy maxandmrau.pl oferuje szeroki asortyment produktów dla zwierząt i ich właścicieli – akcesoria, karmy, kosmetyki, zabawki i wiele innych. Na portalu znajduje się również sekcja edukacyjna z artykułami oraz poradami ekspertów dotyczącymi opieki nad zwierzętami i dbania o ich zdrowie. Obecnie sklep Max & Mrau jest jednym z 10 największych e-commerce zoologicznych w Polsce. Nad wszystkim pieczę sprawują pies i kot - Max i Mrau, którzy w związku z rozwojem platformy na rynku czeskim poszerzają swój zespół

pixel